Dette bildet mangler alt-tekst; dets filnavn er R.t.jpg
Daglig leder: Ramazan Tashakori, Systemingeniør

Arabisk Skole er registrert i Brønnøysundregisteret
Organisasjonsnummer: 988 020 869
Foretaksnavn: Arabisk Skole

Oslo Arabisk Skole er en av de beste språkskolene i Oslo. Vi holder til sentralt i Oslo på Trondheimsveien 42. Skolen gjør et komplisert språk forståelig ved hjelp av våre erfarne lærere. Med lang erfaring kan skolen tilby kurs på forskjellige nivåer. Derfor har vi noe som passer hver og en. Vår skole tilbyr innføringskurs, grunnkurs og mer avanserte kurs, og foregår både i gruppe og privattimer.
Kursperioden varierer fra 20 timer til 3- 6 måneder, avhengig av nivå og hvilket kurs eleven vil ha. Kursene foregår på dagtid, kveldstid og i helgene slik at kurset best mulig passer eleven. Vårt mål er å lære elevene å lese, skrive, snakke og forstå klassisk arabisk. Hos oss vil Arabisk bli mye lettere å lære.
Hjertelig velkommen!

Our History